1 sty 2017

Podsumowanie roku


Witam wszystkich na podsumowaniu grudnia, a zarazem całego roku 2016!
Jak ten czas szybko zleciał, już kolejny rok za nami. Pora podsumować działalność naszego katalogu, przyznać się do błędów, pochwalić sukcesy i podzielić się kilkoma planami na przyszłość. Serdecznie zapraszam!

Na początku standardowo, statystyki. Jedni przychodzą, jedni odchodzą, ale my nadal jesteśmy.  Rok 2016 zaczęliśmy z 67 blogami zrzeszonymi w ramach naszego katalogu, a kończymy z 76. Warto zaznaczyć, że dwukrotnie była przeprowadzona aktualizacja i teraz wszystkie opowiadania należące do Katalogu Opowiadań o Wampirach są zakończone, trwające lub zawieszone z szansą na dalszą kontynuację :) Obecnie sytuacja prezentuje się następująco: otóż znajduje się u nas 76 opowiadań, w tym:

·          trwające: 40
·          zakończone: 9
·          zawieszone: 8

W ciągu roku następowały także roszady w załodze naszego Katalogu. Pożegnała się z nami Dora, a zawitała Nessa. Mogę teraz, tak nieoficjalnie zdradzić, że niedługo wśród nas pojawi się kolejna osoba, która zasili nasze szeregi. Niedługo na pewno pojawi się jej post i mam nadzieję, że przywitacie ją serdecznie :)

Na katalogu zmieniła się także szata graficzna, wprowadziliśmy porządek w zakładkach i cały czas pracujemy nad tym, aby Katalog nadal był atrakcyjny dla Was. Mamy nadzieję, że przyszły rok będzie zdecydowanie lepszy niż ten, chociaż przyznam, że ten wcale nie był zły, mimo że dużo rzeczy nie wypaliło. Niemniej mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej ^^

I na koniec, standardowo: ogłaszamy konkurs na BLOG ROKU 2016! Do końca stycznia w specjalnej ankiecie będziecie mogli wybierać blog, który Waszym zdaniem zasłużył na to wyróżnienie. Postanowiłam nie brać pod uwagę blogów zakończonych w roku 2015 i wcześniej, mam nadzieję, że zrozumiecie :) No i oczywiście mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam. A jeśli tak się stało, to proszę od razu mnie upominać! Z racji tego, że jest troszkę tych blogów w ankiecie, to można wybrać więcej niż jeden, niemniej głosować można tylko raz, a regulamin jest ten sam, jak przy konkursie na blog kwartału. A TUTAJ łapcie ankietę.

Z mojej strony na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że rok 2017 będzie dla Was tak samo dobry, albo i lepszy niż poprzedni.
Pozdrawiam,
Zakręcona


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz