14 lip 2015

18. Organizacyjne

Dzisiaj troszkę spraw organizacyjnych, jak i dotyczących naszej stałej akcji. Otóż startuje właśnie kolejna edycja akcji People, who read say! Myślę, że stali bywalcy znają zasady, a nowi będą mieli okazję się z nimi łatwo zapoznać. Na podstronie akcji, jak i innych konkursów pojawiły się dokładne regulaminy ich dotyczące. Wiem, to nowa rzecz, jednak pojawiały się głosy, że niekiedy łamane były zasady. Więc stworzyłam regulaminy, zaktualizowałam też regulamin katalogu. Wiele zmian nie ma, jednak gdyby wszyscy się z nim zapoznali, byłabym bardzo wdzięczna.

Jednak wracając do akcji People, who read say. Jak już wspomniałam, powstał regulamin, z którym wszyscy chętni do wzięcia udziału w akcji (szczególnie nowicjusze) powinni się zapoznać. Przeczytać regulamin, jak i zgłosić swojego bloga można tu

Chciałabym również przypomnieć, że można także zgłaszać blogi do konkursu na blog miesiąca. Wszystkie informacje tu. Przyznaję, że nie opublikowałam posta w sobotę, ale nie miałam na to za bardzo czasu. Więc jeśli ktoś nie zauważył odnośnika w kolumnie bocznej, zostawiam informację też i tu. Zgłoszenia można zostawiać do piątku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz