15 lip 2015

Co, jeśli spotkasz na swojej drodze wampira?

Dzisiaj znowu ja, mam nadzieję, że z dobrą informacją. Otóż Katalog Opowiadań O Wampirach organizuje kolejny konkurs! Tym razem pod tytułem: "Co, jeśli spotkasz na swojej drodze wampira?"


Zasady konkursu są proste: chętni mają za zadanie napisać opowiadanie odpowiadające na pytanie zadane w tytule konkursu. Nie ma żadnych ograniczeń, nawet co do formatu (podczas ostatniego konkursu jedna z uczestniczek miała problem z nadesłaniem pracy w wymaganym przez nas formacie, więc teraz format jest dowolny). Prace można przesyłać do 25 sierpnia. Wszystkie szczegóły znajdziecie, po kliknięciu w obrazek na dole posta, który przeniesie Was do podstrony konkursu, gdzie znajdziecie wszystkie potrzebne informacje, aby móc wziąć udział w naszym konkursie!

http://konkurskoow.blogspot.com


9 komentarzy:

  1. Nareszcie cudny, nienarzucający fabuły temat, który aż prosi się o to, żeby coś napisać *.*

    Nessa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy nas to :) Czekamy więc na Twoją pracę! :)

      Usuń
  2. Napisałabym. Ale ja nie wypełniam już pierwszego podpunktu regulaminu XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli twój blog nie należy do katalogu, wystarczyb wstawić button lub link do katalogu i spełnić pozostałe kryteria w regulaminie i możesz spokojnie wziąć udział w konkursie :)

      Usuń
  3. recenzje-blogow.blogspot.com udostępniło informację o konkursie w najnowszym poście. ;)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "podczas ostatniego konkursu jedna z uczestniczek miała problem z nadesłaniem pracy w wymaganym przez nas formacie, więc teraz format jest dowolny". Dziękuję za pamięć :D
    I mam nadzieję, że będzie więcej niż pięć osób, bo w ostatnim konkursie miałam drugie miejsce, ale było za mało uczestników. I żegnaj nagrodo :')
    Biorę się za pisanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Cóż, ja też mam nadzieję, że zgłosi się dużo osób. I na razie mogę zdradzić, że już otrzymałam jedną pracę :)
      I w takim reszcie razie czekamy na twoją pracę konkursową.

      Usuń
  5. Hej, ile już macie zgłoszeń? Jestem ciekawa, ile prac będzie do czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Na razie otrzymałam dwie prace, więc konkurs z pewnością się odbędzie. Nadsyłać prace można przez jeszcze prawie miesiąc, więc będzie ich więcej :)

      Usuń