1 maj 2017

Podsumowanie miesiąca: kwiecień


Witam wszystkich!
Mam nadzieję, że majówka zaczęła się dla Was udanie i pogoda dopisuje tak dobrze, jak u mnie ^^ Chociaż przyznam, że mogłoby troszkę mniej wiać, jednak nie jest źle xD Przybywam dzisiaj z krótkim podsumowaniem poprzedniego miesiąca i zapowiedziami na najbliższy czas. Serdecznie zapraszam do czytania!
Stan katalogu:

  • poprzednie podsumowanie: 01.04 - 72
  • dodanych blogów: 2
  • usuniętych blogów: 0
  • na dzień dzisiejszy: 74
  • trwające: 57
  • zawieszone: 8
  • zakończone: 9 

Sprawy organizacyjne

  1. Od dzisiaj do końca miesiąca można głosować na blogi zgłoszone do konkursu na blog kwartału. Głosować można w specjalnie przeznaczonej do tego ankiecie znajdującej się TUTAJ i w kolumnie bocznej. Wyniki jak zawsze zostaną opublikowane pierwszego dnia czerwca podczas podsumowania maja :)
  2. Od jutra powracamy z akcją People, who read say. Tych, co nie znają tej akcji, zachęcamy z bliższym zapoznaniem się z jej zasadami i zachęcamy oczywiście do udziału! :) Wszystkie informacje znajdują się TUTAJ.
  3. Prawdopodobnie w najbliższą niedzielę pojawi się długo obiecywany wywiad z Nessą, jednak tym razem postanowiliśmy postawić na nową formułę. Otóż... Wywiad z naszą rozmówczynią przeprowadzicie Wy sami! W komentarzach będziecie zadawać jej pytania na temat tego, co byście chcieli się o niej dowiedzieć, mamy nadzieję, że taka forma rozmowy przypadnie Wam wszystkim do gustu i to nie będzie nasza jedyna próba :) Więcej szczegółów oczekujcie bliżej niedzieli <3
  4. Z racji majówki i faktu, że w końcu mam trochę wolnego czasu postaram się uporządkować wszystkie sprawy związane z katalogiem. Gdybyście mieli do mnie jakieś uwagi czy pytania, to piszcie, w zakładce załoga znajdziecie na mnie namiary. Postaram się na wszystko odpowiedzieć jak najszybciej :)
Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam, w razie czego to śmiało mnie upominajcie!

Udanej majówki, odpoczywajcie,
ile tylko się da :)
Zakręcona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz