13 maj 2016

46. Informator 06.05 - 13.05


Stan przed aktualizacją: 83
Dodanych blogów: 1
Stan po aktualizacji: 84
 
Żegnaj, Caroline

Kategoria: Fan Fiction | Pamiętniki Wampirów
Bohaterowie: Caroline Forbes, Niklaus Mikaelson, Shailenne Bennett, Madelaide Bennett, Beatrice Bennett
Opis opowiadania: Bonnie umiera mając czterdzieści dwa lata, jako rozwódka i matka trójki dziewcząt: szesnastoletniej Shailenne, dwunastoletniej Madelaide i ośmioletniej Beatrice, które odziedziczyły po niej magię.
Cała trójka zostaje bez żadnego opiekuna.
Ich ojciec, Theodor Roerig, słynny naukowiec badający egzystencję po śmierci, wybrał życie u boku młodszej od siebie, modelki, na drugiej stronie półkuli ziemskiej, nie przywiązując żadnej wagi do kontaktu z dziećmi, których w pewnym sensie się wyrzekł.
Ostatnią prośbą Bennett’ówny, było zaopiekowanie się dziewczynami. I tę prośbę skierowała do swojej najlepszej przyjaciółki, Caroline, która nic, a nic nie wiedziała o dzieciach, mimo swojego, dosyć poważnego, wieku.
Tracąc wiarę w swoje możliwości, pragnie zawieźć dziewczynki do ojca, aby się nimi zajął i wziął całą odpowiedzialność za rodzinę. Ale wszystko się komplikuje, gdy stary wróg Bonnie pragnie zemsty na dzieciach, na co wampirzyca nie może pozwolić.
Caroline nie mając wyboru, musi prosić ostatnią osobę na ziemi, którą pragnie teraz widzieć. Klaus mimo wszystko zgadza się pomóc i to nie tylko z powodu dzieci, a z powodu swojej ukochanej, którą pragnie mieć.
Autor: Weenie
 
Wiem, że już maj i miała teraz odbyć się kolejna edycja People, who read say ale.... zapomniałam o niej, przyznaję się bez bicia. W szkole mam spore zamieszanie, jak to zawsze przed końcem roku i nie wyrabiam, nawet tą notkę ledwo piszę, bo jestem tak zmęczona, że nic za bardzo do mnie nie dociera... A nie chciałabym skracać terminów, więc po prostu wszystko wydłużymy. Zgłaszać blogi można TUTAJ, a także w kolumnie bocznej klikając na obrazek akcji, do 30 maja - tym razem, zgodnie z waszymi sugestiami, będzie więcej czasu. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją niesubordynację.

Pozdrawiam,
Zakręcona 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz