1 mar 2016

Podsumowanie miesiąca: luty


Witajcie!
Kolejny miesiąc za nami, więc czas na podsumowanie. Przyznam, że wiele się podczas niego wydarzyło i warto byłoby to podsumować. Wszystkich ciekawych tego, co wydarzyło się u nas, zapraszam na skrót wydarzeń z lutego.


Stan spisu:
  • poprzednie podsumowanie: 01.02 - 68
  • dodanych blogów: 5
  • usuniętych blogów: 2
  • na dzień dzisiejszy: 71
  • trwające: 70
  • zawieszone: 1
  • usunięte: 0
Wampirki: Z załogi odeszła Dora, natomiast pojawiła się także Nessa. Przyznam się także wam, iż niedawno zdałam sobie sprawę, że właśnie w lutym stuknął mi rok, od kiedy należę do załogi. Ten czas tak szybko zleciał, że prawie tego nie zauważyłam i mam nadzieję, że tak będzie już zawsze. Pomimo sukcesów i porażek, tych mniejszych i większych pracuje mi się tutaj naprawdę przyjemnie i mam nadzieję, że nie macie mnie dosyć :)
Co dalej? Dzisiaj przedstawiam Wam opinie z People, who read say, a w przyszłym miesiącu po prawie półrocznej przerwie powraca konkurs na blog miesiąca -  teraz będzie występował jako blog kwartału. Szczegółów spodziewajcie się jakoś w połowie marca :)

Opinie z People, who read say

 

  • Fajny
  • Świetny blog ciekawe rozdziały. Wszystko na plus
  • Świetny blog!! :D
  • jest ok 



  • oryginalna ciekawa historia ciekawe wątki duże napięcie naprawdę polecam
  • może być
  • jest super, oryginalna fabuła, bardzo wciąga
 


  • Blog jest naprawdę ciekawy. Historia jest bardzo oryginalna i interesująca. Mimo znanego już motywu krwiopijców, opowieść potrafi wciągnąć. Autorka potrafi budować napięcie i stworzyła świetne postacie :) Czyta się to opowiadanie z przyjemnością!
  • Sądzę że blog jest bardziej niż dobry jest znakomity. Postacie są barwne i realistyczne a autorka ma wiele pomysłów na to aby zaskoczyć czymś swoich czytelników. Pozdro ;*
  • Świetny blog ,najlepszy jaki znalazłam w tym roku . Ma super opowiadania . Jest najlepszy
  • Jest niesamowity. Fantastyczna fabuła. Przemyślane zwroty akcji. Po prostu cudo.
  • Świetny!
  • Zajebisty.
  • Moim zdaniem ten blog wyróżnia się od innych blogów o wampirach. Na pewno nie jest nudne. Ciekawe. Zawierający w sobie tajemnice. Wątki przyjaźni, miłości, rodziny, nienawiści posiada. Bywają błędy czy coś... Ale jak ktoś na niego wejdzie, to nie pożałuje. ;* /Karcia.
Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was za bardzo. 
Pozdrawiam,
Zakręcona 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz