11 lis 2015

Konkurs

Obiecywałam już to w październiku, ale nie miałam za bardzo na to czasu. Niemniej korzystając z okazji, bowiem w końcu doczekałam się kilku luźniejszych dni w szkole postanowiłam wszystko zrobić i teraz mogę przedstawi Wam efekty: otóż Katalog Opowiadań o Wampirach organizuje kolejny konkurs literacki, tym razem pt. "Przygoda wampira"!

Zasady są proste: Waszym zadaniem jest napisanie opowiadania pasującego do tytułu naszego konkursu. Jedyne wymagania, jakie mamy wobec Was i waszych prac to: pojawianie się wampirów,  a wydarzenia mają mieć miejsce jesienią. Są też inne wymagania dotyczące długości prac: tych krótkich już nie przyjmujemy, tak jak było to podczas poprzednich konkursów. Niezbędne i nieprzekraczane minimum to 4 strony.

Więcej szczegółów znajdziecie na podstronie konkursu, do której zostaniecie przeniesieni po kliknięciu na poniższy obrazek:

http://przygodawampira.blogspot.com/

Na wasze zgłoszenia wraz z pracami konkursowymi czekamy do 17 grudnia do 23:59.
To tyle z mojej strony. Zachęcamy do udziału!
Pozdrawiam,
Zakręcona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz