27 wrz 2015

7. Wywiad


Witam serdecznie po długiej, naprawdę długiej przerwie w wywiadach na naszym Katalogu. Fakt en wynika z tego, że zarówno mi brakowało czasu i determinacji, jak i brakowało Autorek chętnych o rozmowy. Aż w końcu znalazły się aż dwie!
Dziś jednak zajmiemy się rozmową z Pauliną ♥
Jest Ona autorką bloga pt.: " Love is a weakness " . Cudownego, tak poza tym.
Blog ten został ogłoszony blogiem miesiąca sierpień, czego gratulujemy Autorce z całego serca.
Przejdę więc do pytań i odpowiedzi.

 Podstawowe pytanie, jak zawsze- ile tworzysz na blogspocie?
Oficjalnie, można powiedzieć, że od kwietnia tego roku, gdy opublikowałam prolog opowiadania „Love is a weakness”.

 Kto lub co pchnęło cię do rozpoczęcia przygody z pisaniem opowiadania?
Z tego co pamiętam, sama się jakoś do tego zabrałam. Nigdy nie miałam problemów z pisaniem. W podstawówce polonistka bardzo mnie chwaliła i mój zasób słownictwa oraz styl. Gdy zaczęłam oglądać „Pamiętniki Wampirów” narodziła się we mnie myśl… Czemu by nie spróbować?

 Piszesz, pisałaś więcej niż jedno opowiadanie do tej pory?
Trzy lata temu miałam bloga o Delenie, toteż publikowałam tam rozdziały. Potem był kolejny o tej samej tematyce, ale urwałam wątek i nastąpiła przerwa. Podczas niej pisałam pojedyncze opowiastki, ale nigdy nie ujrzały światła dziennego. Teraz jestem w trakcie tworzenia kolejnej historii, która rozpocznie się, gdy ukończę aktualne opowiadanie. Poza tym, mam w głowie tyle pomysłów na historie i kompletnie nie wiem jak je wykorzystać! Może... blog z miniaturkami?

. Jaki jest Twój ideał wampirzycy? Zwykle pytam o wampira, ale postanowiłam, że kobiety również mogą być ideałami!
Uwodzicielska, seksowna i pewna siebie… Nie wiem czemu, ale gdy widzę pytanie o wampirzycę na myśl przychodzi mi Katherine, ponieważ ona moim zdaniem idealnie odzwierciedla prawdziwą naturę wampira.

Dlaczego zdecydowałaś się pisać o wampirach?
Kocham fantastykę i Pamiętniki Wampirów. Głównie ze względu na serial zaczęłam przygodę z taką tematyką.

Twój blog jest w kategorii FanFiction o Pamiętnikach Wampirów, jaka więc jest twoja ulubiona postać z tej książki lub tego serialu?
Pierwsze miejsce wśród męskich postaci zajmuje Damon, nie ma innej opcji. A ulubioną wampirzycą jest panna Pierce! Kocham obie postacie za ich charaktery i również ubóstwiam aktorów, którzy ich grają. Idealnie.

Jak wpadłaś na fabułę swojego bloga?
Z początku miało to być typowe „fanfiction” o Delenie, ale podczas tworzenia fabuły wpadałam na kolejne pomysły i zmieniałam ciągle to, co dotychczas miałam. Powstała pogmatwana historia, której do dziś czasami nie mogę uporządkować.

Tak całkowicie z innej beczki, jak pisanie przekłada się na twoje życie prywatne? Mam na myśli to, czy zabiera ci ono dużo wolnego czasu?
Pisanie to część mnie. Staram się to wszystko pogodzić, czasami jest ciężko, ponieważ stawiam sobie naukę na pierwszym miejscu. Jednakże zawsze mam przy sobie coś do pisania, jakąś kartkę czy po prostu notatnik w komórce i tam zapisuje swoje pomysły. Owszem, czasami blog pochłania mnie w całości i przez to, mam mało czasu na inne rzeczy, ale uwielbiam to robić i nie potrafię z tego zrezygnować!

Skąd czerpiesz wenę twórczą i pomysły?
Może jestem jedną z nielicznych (albo i nie), ale z weną jest u mnie ciężko. Nie umiem jej odnaleźć w piosenkach czy w śnie. Ona przychodzi od tak, w najmniej niespodziewanych momentach, znikąd. Gdy jej uparcie szukam, ona się ukrywa.

Czy możesz zdradzić swoim czytelnikom jakiś pikantny szczegół dalszych losów swoich bohaterów? Jest to pytanie nieobowiązkowe, oczywiście. 
Postać Eleny stoi pod wielkim znakiem zapytania. Po starciu z Tatią słuch po niej zaginął, a zagadka pozostaje nierozwiązana. Nawet jeśli jakimś cudem udałoby się jej powrócić nic nie będzie takie, jakim to zostawiła. Wszyscy ruszyli do przodu, a ona także się zmieniła.


Na dziś to tyle. Dziękuję serdecznie Autorce za odpowiedzi na kilka pytań i zachęcam Was wszystkich do zaglądania na jej bloga! Je to historia nie tyle fanfiction, co dzieło sztuki cudownej artystki!
Kolejny wywiad ukaże się, być może za tydzień, a moją rozmówczynią będzie Nessa! Czekajcie cierpliwie!

Do napisania, 
Dora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz