17 cze 2015

5. Wywiad




ASK | ZW | DOUBLENIK | YT


WITAM SERDECZNIE !

Dziś przybywam do Was z kolejnym wywiadem !
Dziś jest to rozmowa z Lilką 24 - autorką bloga " Powrót do przeszłości zawsze jest bolesny..."(link po kliknięciu w tytuł bloga)
Lilka wygrała konkurs na blog miesiąca jakim był maj i z tego powodu pragniemy jej niezmiernie pogratulować!
Od razu przepraszam za to, że wywiad pojawia się dopiero w połowie czerwca, ale wcześniej nie mogłam się zorganizować- moja wina.
 Miłego czytania!

Jak długo tworzysz na blogspocie? 

Prawie dwa lata. W piątek, 19 czerwca, minie 21 miesięcy, odkąd się to wszystko zaczęło ;)

Kto lub co pchnęło Cię do założenia bloga?

W sumie... Za każdym razem, kiedy się nad tym zastanawiam, dostrzegam nowe rzeczy, na które wcześniej nie zwracałam uwagi, a jednak, nawet nieświadomie się nimi kierowałam. Zaczęło się od tego, że natchnęłam się na opowiadania zmierzchowe i po ich przeczytaniu także postanowiłam spróbować. Z czasem pisanie stało się na ukazanie mnie samej - nie raz zdarza mi się przelewać moje uczucia na ekran, kiedy obmyślam dalsze losy bohaterów moich opowiadań, czasami utożsamiam się z niektórymi. 
Jak widać, kierowało mną dosyć sporo rzeczy.

Jaki według Ciebie powinien być idealny wampir?

Silny, przystojny, mroczny, tajemniczy i niebezpieczny...ale też odważny. Chociaż nie spotykamy ideałów, niestety. Wśród wampirów także, bo każdy z nich nie jest bez wad. Przynajmniej ja tak sądzę.

Tak z innej beczki, jakie jest Twoje hobby?

Oprócz pisania? Kocham języki (angielski i niemiecki, chociaż bardziej ten drugi), a także historię, muzykę (alternatywną, metal, rock, hard rock, czasami znajdą się i inne gatunki muzyczne) i oczywiście książki, szczególnie fantastyczne <3 Nie umiem rysować, co nie raz udowodnił mi mój nauczyciel z plastyki.

Jesteś za czy przeciw historii o miłości pomiędzy wampirem i śmiertelniczką?

Za. Chociażby przykład historii Belli i Edwarda w "Zmierzchu". Pokonali wszystkie przeciwności, rozstania i kłopoty. Mimo przeciwieństw, jakie ich łączyły. I to jest piękne.

Zmierzch, czy Pamiętniki Wampirów?

Trudno mi się wypowiedzieć na ten temat, ponieważ nie miałam za wielkiej styczności z Pamiętnikami Wampirów oprócz kilku blogów o tej tematyce, które zdarza mi się czytać.

Jeśli nie wampir, to kto? Mam na myśli, gdybyś chciała pisać w innej tematyce, to w jakiej?

Dalej na razie tkwię w tematyce zmierzchowej, jednak moje najnowsze opowiadanie nie opowiada wcale o wampirach, tylko o losach bohaterów w/w sagi, kiedy są ludźmi. W planach mam całkiem nową historię, niezwiązaną  jakąkolwiek sagą czy serią książek. Taka całkiem moja. Jednak te plany są bardzo odległe - na razie powstał dopiero zarys, a i od września zaczynam naukę w liceum i nie będę już miała tyle czasu, co teraz.

Jaki jest Twój sposób na sukces? Oprócz świetnego stylu pisania i wyobraźni, oczywiście!

Trudno powiedzieć. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Robię to, co robię. Nie uważam siebie za jakąś wybitną pisarkę, piszę bo sprawia mi to ogromną przyjemność i mogę się tym podzielić z kimś, kto zechce moje wypociny przeczytać. Cieszy mnie każda szczera opinia i sukcesem jest dla mnie to, że komuś się podoba.

Jesteś typem samotnika, czy pisząc prosisz kogoś zaufanego o porady i opinię?

Raczej nikogo się nie pytam. Wolę pisać sama. Od zawsze byłam typem samotnika, który lubi robić wszystko sam. Uczę się na własnych błędach i to czyni mnie silniejszą, bo jestem bogatsza o kolejne doświadczenia. Wyjątkiem jest blog, którego prowadzę z Olą - tam to bardzo często i przez długi rozmawiamy na jego temat, wspierając się i mówiąc, co sądzimy o tym czy tamtym.

A na sam koniec pytanie totalnie z kosmosu. Puść wodze wyobraźni! Wyobraź sobie, że zostajesz zauważona i dostajesz propozycję wydania książki, jaki nadasz jej tytuł? 

I tu mnie masz - nie wiem. Zależy to od tego, czego miała by dotyczyć. 
Prędzej wydałabym swoją autobiografię i nazwałabym ją... "Moje przeznaczenie" W końcu nic się nie dzieje bez powodu i każdy ma swoje przeznaczenie.

No cóż, wielu z Nas wierzy w przeznaczenie, moja droga! Życzę CI, aby Twoim przeznaczeniem było pisanie, bo póki co wychodzi Ci to świetnie !
A Was, wszystkich fanatyków wampirów zachęcam do zaglądania na bloga Lilki, ponieważ to świetne opowiadanie !

Wiem, że przy ostatnim wywiadzie obiecałam Wam ich więcej, ale niestety plany się zmieniły. Od teraz wywiady będą przeprowadzane z Autorkami blogów miesiąca i ewentualnie innych akcji, które prowadzimy, jak na przykład nasz aktualny konkurs :)

Do napisania!

~~Dora Parkinson~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz