31 sty 2015

Podsumowanie: styczeń 2015

Witajcie! Co za zwariowany tydzień, a dzisiejszy dzień minął mi bardzo, ale to bardzo szybko. Dzisiaj podsumowanie stycznia, opinie z people, who read say i ogłoszenie bloga miesiąca. Trochę się dzieje, z czego jestem bardzo zadowolona. Jeśli macie jakieś uwagi bądź sugestie, piszcie pod tym postem :)

Stan spisu:
  • poprzednie podsumowanie: 04.01 - 24
  • dodanych blogów: 8
  • na dzień dzisiejszy: 32
  • trwające: 31
  • zawieszone: 1
  • usunięte: brak 
Wampirki czyli załoga katalogu: Do katalogu dołączyły dwie autorki, na okres próbny, mianowicie Zakręcona (nowe rozdziały) i Aveline (blog miesiąca)
Konkursy: Rozpoczął się konkurs na opowiadanie pt. Wampir w walentynki, więcej znajdziecie [tutaj]. Jak na razie napłynęły dwie prace, więc konkurs na pewno się odbędzie.
Akcje: Powstało People, who read say. Jak widać jest pewne zainteresowanie, co sprawia, że to przedsięwzięcie będzie kontynuowane. A dzisiaj poniżej znajdziecie opinie na temat ocenianych blogów.
Co robiony dalej z wiecznością? W planach mam dokończenie uzupełniania opowiadań (zwiastuny, buttony itp). Wykonam to w ferie, które rozpoczynają mi się dopiero za dwa tygodnie.
People, who read say:

  • Bardzo interesująca historia, rozwijająca się coraz bardziej z każdym rozdziałem. Każdy rozdział wnosi dużo zarówno o samych bohaterach, jak i o świecie, w którym żyją. Opisy pomagają zobrazować czytelnikowi w jego głowie opisywane wydarzenia, dowiedzieć się, co czują bohaterowie w danym momencie. Lekki styl pisania sprawia, że czytelnik wkracza w ciekawy świat stworzony przez autorkę i niecierpliwie czeka na więcej! 
  • Nie czytałam :)
  • Niespójny, napisany chaotycznie dużo błędów
  • Że to zniewaga dla bloggera... 
  • Nie lubię połączeń TVD i Zmierzchu. W pewien sposób uważam to za "zdradę". Jednak blog Aleksandre strasznie mi się podoba. Wiele się dzieje, nie jest nudno i nawet jak dla kogoś, kto wcale nie zna Pamiętników Wampirów (jak ja), to wszystko jest zrozumiałe i jasne :) W sumie ankieta anonimowa, ale nie lubię być anonimowa. CM Pattzy.


  • Super się zaczyna. Aleksandre zna się na rzeczy!
  • Ciekawie się zaczyna : )
  • Wprawdzie pojawiły się dopiero dwa rozdziały, niemniej już po ich przeczytaniu można stwierdzić, że historia zapowiada się obiecująco... Tajemnice, intrygi- jest to, co czytelnicy uwielbiają to najbardziej. 


  • Hmmm, na pewno jest to wyróżniająca się opowieść o wampirach, którą nie jedną osobę by zachęciło do dalszego czytania (nawet od pierwszego rozdziału), wyróżnia się klimatem, postaciami i wiele, wiele innymi cechami które mógłbym wymieniać bez końca.
  • Jest bardzo oryginalny.

  • Nie miałam okazji przeczytać.



  • Myślę, że ten blog jest za długi. Jest to tak zwany "tasiemiec". Jak niektóre tasiemce są dobre i przemyślane. Tam wszystko jest poplątane&niejasne. Autorka dobrze pisze, ale... nie. Mimo że czytałam ten blog, przestałam. Stało się to po prostu bardo męczące. 

  • Tasiemiec 
  • Wyjątkowa historia, z wyjątkowymi postaciami i zdarzeniami. Duża liczba rozdziałów aż zachęca do tego, aby je przeczytać i się dowiedzieć, co skrywają... Ciągłe problemy, do tego wątek miłosny fascynują. W tej historii nie ma miejsca na nudę- w każdym rozdziale coś się dzieje.

 Uwaga !
Blogiem miesiąca styczeń zostaje:

 Serdecznie gratuluję :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz