26 sty 2015

Blog Miesiąca: styczeń

Witam, jestem Aveline, obecnie członkini katalogu na okresie próbnym. Nie posiadam żadnego doświadczenia w pracy na katalogu, więc to mój pierwszy raz. Mam zaszczyt przeprowadzenia Konkursu na Blog Miesiąca. Lecz przechodząc już do tematu...

Niedawno mogliście zgłosić nie tylko swoje blogi, ale i innych, do zabawy. Nadszedł teraz czas na to, by móc zagłosować na swoje faworyty, tym samym dając każdemu szansę na wygraną. Ankieta zostanie zamknięta w dniu 31 stycznia, czyli w sobotę. Następnie ukażą się wyniki i dowiemy się, jaki blog został wybrany na Bloga Miesiąca!
A więc do dzieła!


3 komentarze:

  1. Kiedy będzie nabór na blog lutego? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) napisaliście do mnie ;) możecie mi powiedzieć o co chodzi ? ;)
    Bardzo chętnie zostanę z wami na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń