17 kwi 2016

15. Wywiad


Witam kochani! :3
Może na początek, bo zapomnę. Tym, co w tym roku piszą testy gimnazjalne, życzę powodzenia! Sama je piszę i najbardziej obawiam się, że skopię testy przyrodnicze, matematykę oraz angielski (jestem typowym humanem) xD A Wy? Jesteście zdenerwowani? Pamiętajcie tylko, żeby pójść na luzie, bo jak będziecie się denerwować, może pójść Wam gorzej. Cóż... dzisiaj raczej powinnam dać sobie spokój od nauki, ale wciąż mam wrażenie, że nic nie umiem -.-
A przechodząc do tematu. Dzisiaj przybywam do Was z wywiadem przeprowadzonym ze zwyciężczynią konkursu na blog kwartału -  Sight, autorką bloga Blondwłosa zagadka! Wszystkich serdecznie zapraszam do przeczytania.

1. Ile już siedzisz w blogosferze i co skłoniło Cię, żeby zacząć blogować? Czy to była spontaniczna, czy przemyślana decyzja?
Mój blogspotowy profil pokazuje, że działam w blogosferze od wakacji 2015 roku. W prawdzie jednak zaczęłam "tworzyć" (i trzeba na to wziąć DUŻĄ poprawkę:D) dobre kilka lat temu. Wtedy obracałam się głównie na onecie, a związana byłam blisko z fanfickami potterowskimi, które, w gruncie rzeczy, były beznadziejne, bo nieprzemyślane. Decyzje o założeniu kolejnych blogów (w tym również Blondwłosej) były spontaniczne. Przeważnie wpadał mi w oko jakiś szablon i miałam wewnętrzną potrzebę, by go wykorzystać, dlatego wymyślałam pod niego jakąś historię. Pomysł na Blondwłosą natomiast narodził się jeszcze podczas oglądania Pamiętników Wampirów, ale dopiero po założeniu bloga tak naprawdę planowałam fabułę. :)

2. Czy oprócz czytelników jest coś, co sprawia, że motywujesz się do pisania?
Hm, czasem miewam takie okresy, że czuję, że muszę coś napisać. Dlatego też w moich dokumentach leży wiele nieopublikowanych nigdy tekstów, które czekają na swoją kontynuację. Więc poza czytelnikami i mną samą chyba nie ma niczego takiego. 

3. Co według Ciebie jest najtrudniejsze w pisaniu?

W moim odczuciu jest to ukazanie przestrzeni, w której umieszczamy naszych bohaterów, generalnie wprowadzenie czytelnika w świat przedstawiony. Trzeba pisać tak, aby czytelnik widział to wszystko w taki sposób, w jaki my sami to widzimy, więc nasze opisy muszą być realistyczne, obrazowe, przemyślane. A zaraz za tym jest wykreowanie niebanalnych postaci, które nie są ani zbyt idealne (i wszechmocne:D), ani zanadto zepsute, wredne, co niestety bardzo często się nam zdarza.

4. Przejdźmy może do innego tematu. Jakie państwo, bądź państwa chciałabyś zwiedzić i dlaczego?
Na pewno chciałabym pojechać do Norwegii i na własne oczy móc zobaczyć tamtejsze krajobrazy, wybrzeża fiordowe, którymi jestem totalnie zauroczona. Ponadto ciągnie mnie do państw afrykańskich. 

5. Posiadasz rzecz, z którą wiąże Ci się jakieś szczególne wydarzenie?
Hmm, chyba śpiewnik obozowy, do którego co jakiś czas zaglądam. Wciąż widnieją na nim podpisy większości osób, z którymi dzielę naprawdę miłe wspomnienia. 

6. Co szalonego chciałabyś zrobić w życiu? A może już to zrobiłaś?
Chciałabym skoczyć ze spadochronem, na bungee, objechać Polskę dookoła rowerem i pojechać autostopem do Hiszpanii. To takie małe marzenia, które może kiedyś zrealizuję. ;-) A aktualnie jedną z fajniejszych rzeczy, którą zrobiłam było pojechanie rowerem do Wrocławia (mieszkam dość daleko od tego miasta), nażarcie się w McDonald's i wrócenie do domu. Ale jestem szalona, nie? :D

7.  Czym się interesujesz?
Wszystkim po trochę. Muzyką, psychologią, grafiką. Trochę piszę, dużo czytam, gram, oglądam seriale. I lubię geografię. Nie wiem, czy mogę powiedzieć, że się nią interesuję bardziej niż powinnam na profilu z rozszerzeniem, ale na pewno chętnie się jej uczę i sprawia mi to przyjemność.

8. Jaki jest Twój ulubiony film? Zadaję sobie sprawę, że to może być trudne pytanie, ale gdyby ktoś przyłożył Ci pistolet do głowy, to jaki pierwszy przyszedłby Ci na myśl?
Ojej, faktycznie trudne pytanie. Może "American Sniper"? Oglądam bardzo mało filmów, szybciej wymieniłabym ulubiony serial. W tym wypadku postawiłabym na Wikingów. 

9. Spodobało mi się to pytanie, dlatego je zadam. Załóżmy, że istnieje maszyna, która pozwala przedostać się do świata wybranej przez Ciebie książki. Jaką byś wybrała i dlaczego?
Wybrałabym Hogwart, bo nigdy nie doczekałam się swojego listu, a naprawdę chciałam go dostać. Ponadto seria o Potterze miała duży wpływ na moje dzieciństwo, a moje zauroczenie nią trwa do teraz. 

10. Na koniec pytanie, które pojawia się zawsze. Czy mogłabyś zdradzić chociaż drobne rzeczy dotyczące tego, co niebawem ma przytrafić się bohaterom?
Tak na dobrą sprawę Blondwłosa małymi kroczkami zmierza ku końcowi. W mieście pojawi się tajemnicza postać, która trochę namiesza w życiu naszych bohaterów, a Caroline zostanie schwytana. Od tego momentu wszystko zacznie się układać w piękną całość. 

Mam nadzieję, że się Wam podobało. Do następnego!
Pozdrawiam cieplutko! xoxo :***
Maggie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz