2 lut 2016

Podsumowanie miesiąca: styczeń


Witajcie!
Na wstępie przepraszam za jednodniowe opóźnienie z publikacją podsumowania. Bez bicia przyznam się, że zapomniałam o nim. Wiem, to niezbyt pozytywne z mojej strony, jednak niedawno zaczęłam ferie i w tej euforii zapomniałam się na jakiś czas. Niemniej naprawiam swój błąd i postaram się już więcej go nie popełniać. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją niesubordynację.
Stan spisu:
  • poprzednie podsumowanie: 01.01 - 67
  • dodanych blogów: 2
  • usuniętych blogów: 1
  • na dzień dzisiejszy: 68
  • trwające: 67
  • zawieszone: 1
  • usunięte: 0

Konkursy: Niestety, po przedłużeniu terminy nasz konkurs pt. "Przygoda wampira" nie odbył się. Niemniej mamy nadzieję, że następnym razem uda się nam przeprowadzić, tak jak było to z poprzednimi. Wasze opinie dały nam dużo do myślenia i z pewnością weźmiemy je wszystkie pod uwagę.
Wampirki: Ostatnimi czasy dołączyła do nas Maggie, która pomaga Dorze w tworzeniu poradnika oraz publikowaniu Pamiętnika. Wszyscy mamy nadzieję, że współpraca będzie nam się układała owocnie i nie zakończy się za szybko. Przypominam, że nabór nadal jest otwarty, i jeśli ktoś ma jakiś pomysł na urozmaicenie działalności naszego katalogu, może się zgłosić.
Akcje: Uruchomiliśmy serię, w której można wybierać autorów, z którymi pragniecie czytać wywiady. Już niedługo pojawi się kolejna edycja, może już nawet w tym tygodniu.
Co dalej? Tak, jak wspominałam, w jednym z poprzednich podsumowań, akcja People, who read say będzie się odbywała raz na kwartał. Postanowiłam, że będzie miała miejsce miesiąc przed konkursem na blog kwartału, czyli teraz przypadnie to w lutym. W przyszłym tygodniu szczegóły, więc oczekujcie cierpliwie!

Cóż, z mojej strony to tyle. Jeszcze raz przepraszam za opóźnienie.
Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam, a jeśli tak,
to śmiało mi o tym przypomnijcie. Moja pamięć
jest czasami bardzo ulotna...
Pozdrawiam,
Zakręcona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz