1 gru 2015

Podsumowanie miesiąca: listopad

Witajcie na podsumowaniu listopada! Przyznam, że dopiero wczoraj przypomniałam sobie o tym, że już trzeba podsumowanie pisać. Ale to wszystko wina szkoły. Za trzy tygodnie mam wystawienie ocen i nauczyciele ani chwili wytchnienia nie dają. Jednak nie przynudzam i zapraszam na podsumowanie!

 (c) Forain i Tiny Fox - lost-souls-graphics.blogspot.com

Stan spisu:
  • poprzednie podsumowanie: 31.10 - 74
  • dodanych blogów: 4
  • na dzień dzisiejszy: 64
  • trwające: 63
  • zawieszone: 1
  • usunięte: 14 
 (c) Forain i Inginiaxoxo - lost-souls-graphics.blogspot.com

Akcje: Niedawno wystartował nasz konkurs pt. "Przygoda wampira". Jeśli ktoś byłby zainteresowany wzięciem udziału, po wszystkie szczegóły odsyłam TUTAJ 
Co dalej z wiecznością? Ostatnio przeprowadziłam "czystkę blogów" i usunęłam z katalogu wszystkie niespełniające wymagań z regulaminu. Tutaj przedstawiam je wszystkie, a po myślniku podaję powód:




To tyle na dzisiaj.
Do napisania! 
Zakręcona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz