1 sie 2015

Podsumowanie miesiąca: lipiec

Witam wszystkich na podsumowaniu lipca! Dzisiaj jak zawsze zarówno ta statystyczna, jak i przyjemniejsza część. Ostatnio na katalogu bardzo dużo się dzieje, co mnie bardzo cieszy. Dzisiaj o wszystkim, co się ostatnio u nas działo i myślę, że nawet nie do końca zorientowani już będą na bieżąco. No to zaczynamy!

Stan spisu:

poprzednie podsumowanie: 30.06 - 57
dodanych blogów: 8
na dzień dzisiejszy: 65
trwające: 64
zawieszone: 1
usunięte: 0


Wampirki: Tutaj nic nowego nie ma oprócz tego, że na urlopie przebywa Mara i jej działem zajmuję się ja. Przepraszam za ostatnie opóźnienia, ale sprzęty nie sługa i się psuje. Ale już wszystko jest na swoim miejscu.
Konkursy: Rozpoczął się kolejny konkurs pt. " Co, jeśli na swojej drodze spotkasz wampira ?". Do 25 sierpnia przyjmujemy prace. Na razie otrzymaliśmy dwie, więc konkurs z pewnością się odbędzie. Zainteresowani wszystkie informacje znajdą na podstronie konkursu, na którą zostaną przeniesieni po kliknięciu buttona konkursu znajdującego się w kolumnie bocznej.
Co dalej z wiecznością? Pouzupełniałam wszystkie opisy i myślę, że niczego nie pominęłam. A gdyby jednak, to proszę o poinformowaniu mnie o tym. Czekam też na przyjęcie zamówienia na nowy szablon. Może w sierpniu uda mi się zmienić wygląd katalogu.


Opinie z People, who read say


  • Cóż, nigdy nie spotkałam się z taką historią Damon'a Salvatore, ale nie jest ono dla mnie. Nigdy nie lubiłam starszego Salvatore'a, więc zostaje mi jedynie opisanie wyglądu i treści rozdziału. Opowiadanie nie jest złe. Blog pisany nawet dobrze, choć wyglądem nie przekonywuje.
  • Czytam wciąż z pełnym zaciekawieniem. Cudowne. :)
  • Uważam ten blog za niezaprzeczalnie wspaniały. Opowiadanie jest wciągające, wypełnione akcją, bardzo przyjemnie się go czyta, a styl pisania autorki jest fantastyczny
  • Najcudowniejszy blog w sieci. Damon jest tam postacią odmienną, oryginalną, kluczową - gwarantuję, że się w nim zakochacie! Autorka to utalentowana osoba, pełna weny twórczej, posiadająca ogromną wyobraźnię. Blog warty polecenia! Najlepszy w całej akcji!


  • Nie lubię filmowej Belli, ani nawet tej książkowej. Kompletnie nie lubię Zmierzchu, więc nie wypowiem się na ten temat pomysłu, ale opowiadanie nie jest złe. Miło się nawet czyta.
  • Blog idealny. Damon jest tam postacią odmienną, kluczową, oryginalną. Mogę ręczyć na słowo, że jeśli raz tam zajrzyjcie, to nigdy nie będziecie chcieli rezygnować. Ideał! Styl pisania jest świetny, nic dodać, nic ująć. Blog warty odwiedzenia!


  • Jeden z najlepszych blogów, jakie czytałam. Wszystko jest tu spójne i przemyślane. Pozdrawiam autorkę!
  • Jestem osobą która nie lubi zmierzchu, więc praktycznie nie wypowiem się na temat tego opowiadania. Mogę jednak stwierdzić, że autorka ma nawet ciekawą i wybujałą wyobraźnię, co zresztą widać po rozdziałach. Z pisownią idzie jej całkiem dobrze, więc nie ma się do czego doczepić.
  • Ostatni rozdział był piękny. Styl pisania jest dobry, opisy bogate i pełne emocji. Blog warty polecenie! A główna postać to odkrycie - oryginalna, odmienna, świetna :)


  • Opowiadanie niczego sobie, miło się czyta i nie mam kompletnie nic do zarzucenia.
  • Tego bloga jeszcze nie czytałam, ale fabuła sprawiła, że zaraz sie za to zabiore.
  • Sądzę, że jest to bardzo fajny blog. Podobają mi się opowiadania. Z wielką chęcią go czytam. Autorka bardzo dobrze pisze.
  • Moim zdanien ten blog jest fantastyczny i nie spotkałam się z lepszym, jeśli chodzi o tematykę wampirów. Zakochałam się w nim od pierwszego rozdziału. Niesamowite jest to jak autorka pisze historię o Królu Wampirów i swojej "dziewczynki" lub jak kto woli "własności". Vicky13 to osoba, która ma talent w pisaniu owych opowiadań, kolejne czytane jej słowa wręcz mnie pochłaniają. Z każdym kończącym się rozdziałem zastanawiam się "dlaczego tak szybko się go czyta?" oraz czym jeszcze zaskoczy mnie oraz innych czytelnikow, jakie pomysły ma jej wyobraźnia. Nigdy nie sądziłam, że można tak uzależnić się od przygód jakie ma nam do zaoferowania para głównych bohatetów. I kiedy czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały, dostaję szału, gdyż ciekawość zżera mnie od środka. Wnioskując powyższą opinię, uważam, iż każdy fan lubiący klimaty związane z wampiryzmem, ale również z rozkwitającą miłością powinien, tak powinien, zajrzeć na blog naszeh Vicky13 i zatopić się w lekturze. Pozdrawiam ~ Sandra
  • To jeden z nielicznych blogów, które naprawdę uwielbiam. Ale to pewnie zasługa fantastycznego głównego bohatera :) Kocham autorkę, jej opowiadanie i oczywiście Jamesa! <3 Tyle w temacie :)
  • Cudowny blog, boskie opowiadanie Historia wciagajaca i zawsze czekam z niecierpliwoscia na kolejny wpis. Kocham ten blog, jest fenomenalny
  • Ahhh....Co tu dużo gadać. Cudo!!!! Z autorką opowiadania pisałam wielokrotnie i jest bardzo miła. Jej historia jest wspaniała. Nie ukrywam, że chciałabym ją zobaczyć kiedyś z piękną okładką na półkach w empiku i oczywiście z dedykacją dla wiernych czytelników bloga :) Pozdrawiam
  • Jest świetny. Dziewczyna, która go pisze ma do tego smykałkę. Akcja jest wartka. Występuje wiele zwrotów akcji i zaskakujących sytuacji. Bardzo mi się podoba :)
  • Główny bohater to bardzo impulsywny, agresywny i wulgarny wampir, a jego Lena to urocza, uczuciowa dziewczyna. Tak urocza, że nawet ten okrutny twardziel przy niej mięknie. Kocha ją, bez dwóch zdań. Autorka ma wielki talent, świetny styl pisania i wyobraźnię nieznającą granic!
  • Najlepszy blog , najlepsza autorka no i fenomenalne opowiadanie :)
  • Super blog kocham go Ciekawa fabuła To jakby zagłębić się w świat i myśli samego króla wampiró i jego krwijcy Porządanie króla rośnie ale nie tylko do krwi ale także ciała,duszy poprosu jej Naprawdę polecam poczytać Bo to jest jak narkotk Uzależniasz się z każdym rozdziałem Love#James#Lena
  • Najlepszy ever.
  • boshe kocham to opowiadanie *-* Czasami złoszczę się na głównego bohatera Jamesa, ale i tak ten jego charakterek sprawia, że za każdym razem mu wybaczam :P Pokochałam tę historię za to, że jest wyjątkowa! W zupełności! Nie jest to kolejne powielanie miłości wampir - śmiertelniczka. Opiera się na zupełnie innych emocjach i to mi się podoba :D Lena nie jest ,,miłością" Jamesa, tylko jego własnością :D Własnością wszech króla :D No i plus dla autorki za to, że wreszcie pozbyła się Eleny z opowiadania xd Należało jej się :D Z każdym rozdziałem widać, że autorka wkłada w swoją prace całe serce! Kocham ją za to <3 Nigdy nie będę w stanie przestać czytać jej bloga :D Po skończonym rozdziale zawsze chcę więcej! :D
  • Co tu dużo mówić? Blog jest wspaniały! Wspomnę, że to jeden z moich ulubionych i nie bez przyczyny. Autorka ma wiele pomysłów na opowiadanie, którymi wciąż mnie zaskakuje. Ma ogromną wyobraźnię, którą bardzo cenię. Stworzyła tylu wspaniałych bohaterów, a szczególnie Jamesa, który skradł moje serce :*** Wprowadza mnie w cudowny świat fantastyki, z którego szybko nie chcę wyjść. Najchętniej to pozostałabym tam na zawsze xD Autorka wciąż mąci mi w głowie. Za każdym razem, gdy czytam rozdział, zastanawiam się, czy ten James — najgroźniejszy wampir, król innych wampirów, rzeczywiście kochana Lenę, która jest jego krwijcą. Różnie się wobec niej zachowuje xD Autorce w ogóle nie kończą się pomysły na historię. W każdym rozdziale pojawia się dreszczyk emocji. Czytając tego bloga wciąż chcę więcej i więcej. Ta historia łapie mnie jak przystojniak, który nie chce wypuścić mnie ze swojego uścisku ( Oho! Odzywa się we mnie romantyczka xD ). Każdemu kto nie czytał, polecam bloga z całego serducha! Mam ogromną nadzieję, że Autorka nie przestanie pisać, ponieważ to, co tworzy jest wspaniałe! Kocham ją za to, że jest z nami, że tworzy ♥♥♥ :*** Maggie

                          
  • Świetna grafika, dobrze dopracowana. Fajna fabuła, nie spotkałam się z błędami. W miarę regularne opisy. 10/10
  • Blog jest niesamowity. Uwielbiam go czytać. Bardzo podoba mi się postać Andrei, która wydaje się na początku przytłumiona przez nadopiekuńczy rodziców, ale jednocześnie stara się żyć, jak normalna nastolatka. Mimo to, już wtedy dowiadujemy się, że straciła kogoś cennego. Swojego brata. Jest jeszcze Nathaniel, z pozoru złośliwy kolega, który nie chybi od złośliwych komentarzy. Jednak, gdy Andrea znalazła się w kłopotach, to on wyciągnął do niej dłoń. Czasami wydaje mi się, że on te złośliwości są jego murem obronnym. Maggie świetnie to wszystko oddała w swoim opowiadaniu. Moim zdaniem świetnie wykreowała postacie, bo żadna z nich nie jest taka sama. Zbzikowana wiedźma Jassie jest najlepsza! Mówię zbzikowana, bo bardzo rzadko mamy do czynienia ze staruszką, która nagle się pojawia i mówi "Jestem twoją siostrą!". W swoim opowiadaniu Maggie ma świetną fabułę, która z rozdziału na rozdział tworzy coraz to nowsze pytania. Na dodatek jej bohaterowie nie stoją w miejscu, można zauważyć u nich rozwój. Na dodatek Michael. Mam do niego mieszane uczucia (mówiłam już) , ale wydaje mi się, że powiedzenie "Na świecie nie ma czerni i bieli, są tylko różne odcienie szarości" świetnie go opisuje. Niby zły charakter, ale! (Uwielbiam to u Maggie!) Okazuje się, że stał się taki z pewnych przyczyn. Nie wszyscy wyjaśniają, czemu zły charakter jest zły. Zaś Maggie to zrobiła, a nawet coś więcej. Zemsta. Ma cudowny smak, prawda? Niekoniecznie, jeżeli to my jesteśmy ich celem. Sytuacja Michaela z pewnością przydarzyła się w życiu paru osób. Autorka bloga potrafiła to rewelacyjnie opisać. Ubrać uczucia w słowa i stworzyć coś co zmienia punkt widzenia. Bo kto tak naprawdę jest złym charakterem? Czy nikt z nas się nigdy nie mścił? To powoduje wiele pytań i sama nie wiem, co sądzić o tak skomplikowanej postaci jaką jest ojciec Andrei. Uhm... chyba nie o to chodziło prawda? Niestety nie umiem inaczej ubrać tego w słowa. Wskazałam jednak, co najbardziej podoba mi się w moich ulubionych postaciach ^w^ Cały blog jest apolliński! :D No, bo (tak mi się wydaje) Maggie zrobiła cały szablon sama. Osobiście też lubię się w to bawić, a dziewczyna naprawdę ma talent. Mogę to dostrzec choćby przez styl i dodatki jakie użyła na bloga. Za całą pewnością musiała "bawić" się w html i css, a ten pierwszy jest nieco skomplikowany. Jeden błąd i blogger szaleje. No i nagłówek... rewelacyjny! Zastanawiam się w jakim programie go robiła! No bo prostu bomba jej wyszedł! W sumie to wszystko, co chciałam powiedzieć :3 To jest anonimowo? Jestem ciekawa, czy ktoś zgadnie kim jestem, gdy napisze: Bussis! :3
  • Kocham go! Chociaż i tak od głównej bohaterki wolę Nathana! xDD To jedyna normalna (Andrea, no cóż... wybacz, tak wyszło) postać na tym blogu hahahha :D Jednak nadal zostaję przy tym, że Nathan i Andrea powinni być razem ;)
  • Blog jest świetny i zaskakuje mnie z każdym rozdziałem. <3 Nie potrafię nawet opisać słowami tego jak bardzo spieszę się na nowy rozdział za każdym razem, kiedy Maggie go doda. :D Mam nadzieję, że doprowadzi tę fascynującą historię do końca, czego bardzo jej życzę. :D <3<3<3
  • Bloga czyta się lekko a co najważniejsze chętnie. Akcja bardzo szybko się rozwija i pojawiają się co raz to nowe wątki łączące się w logiczną całość. Nie wspomnę, że wszystko barwi relacja głównych bohaterów. Trzymam kciuki i pozdrawiam bo ten blog naprawdę zasługuje na wygraną ;).
  • Większość osób pisze o bytach nadprzyrodzonych, więc nie ma tutaj żadnej nowości. Autorka opowiadania stara się pisać dobrze i nawet jej to wychodzi. Trzeba przyznać, że dziewczyna lubi pisać. I mimo tego, że to nie moje klimaty przeczytałam trzy rozdziały. Opowiadanie nie jest złe, a nawet na odwrót. Jest całkiem niezłe.
  • Myślę, że jest to ciekawy blog z miłosnymi wątkami, które bardzo lubię.
  • Blog o adresie nowy-swiat-andrei.blogspot.com jest świetnym i oryginalnym blogiem. Oczywiście czasami autorka popełnia błedy, ale przecież jesteśmy tylko ludźmi, prawda? Ludzką rzeczą jest popełniac błedy. Taa, a teraz wracając do bloga: nie macie co robic? nudzi wam sie, a lubicie czytac niezwykłe historie o wampirach? Ten blog jest dla was! Od pierwszego momentu pokochałam imiona głównych bohaterów (Andrea i Nathan), chociaż tak szczerze imie Andrea nigdy w życiu mi sie nie podobało. Ani troche. Autorka "Bo los pragnie, byś spełnił swoją własną legende" to miła i genialna w pisaniu osóbka. Sama miałam z nią okazje wymieniac maile i powiem wam, że jest świetna! Polecam z całego serducha!
  • Kocham tą historię. Tylko mam szczerą nadzieję, że niebawem autorka splecie losy Andrei i Nathana :)
  • Świetny, starannie dopracowany blog :) Autorka miała ciekawy pomysł na fabułę i praktycznie w każdym rozdziale coś się dzieje :)
  • Jest cudowny! Historia jest tak wciągająca, a czyta się ją łatwo, lekko. Polecam z całego serduszka!
  • Fabuła ciekawa, dosyć oryginalna... Rozdziały naprawdę długie, ale to nie przeszkadza. Im więcej, tym lepiej :)
  • Bardzo przyjemnie się bo czyta historia nie jest oklepana, ciekawe akcje oraz bohaterzy :D
  • Ciekawe opowiadanie, akcja coraz bardziej się rozkręca. Polecam! :)
  • No więc tak: ten blog jest mega ciekawy, dużo w nim tajemnic ale myślę że się niedługo rozwiążą (czekam na to z niecierpliwością) i jest o magicznych stwożeniach(bardzo to lubię) no i jest genialny!!! Jula
  • Bardzo fajne! Co prawda spokojne :D Widać, że autorka wkłada w swoją pracę całe serce. Rozdziały są zawsze dopracowane i przejrzyste. Poza tym wspaniały wygląd bloga! Polecam go wszystkim, którzy uwielbiają opowiadania fantasy! Z każdą nową notką dowiadujemy się coraz więcej rzeczy o Andreii i Nathanie. Poza tym po liczbie komentarzy od każdym postem widać, że opowiadanie jest popularne i że się podoba. Przede wszystkim jest ono odpowiednie dla osób, które lubią opisy. Jest ich tam mnóstwo :D Gorąco polecam tego bloga <3 Uwielbiam autorkę :D Świetna dziewczyna :*


  • Kolejna historia o wampirach, ale z jaką różnicą. Do tej pory znał głównie wszystkie mity i "charaktery" wampirów, ale w tym opowiadaniu autorka wynalazła coś nowego. Rządcy, tropiciele, czystokrwiści. Naprawdę ciekawa historia, główna męska postać która ma swoje złe "alter ego" i oczywiście nie mogło zabraknąć wątków miłosnych. Jak dla mnie to jedno z najmroczniejszych opowiadań o wampirach, jakie czytałam.
  • Myślę, że jest bardzo dobry.
  • Normalnie czytając to opowiadanie, tak je przeżywam , że szkoda gadać. Komentuję każdy rozdział. CUDO!!!!!!!!!!
  • To opowiadanie potrafi powalić na kolana. Tutaj trzeba bić pokłony! Autorka stworzyła naprawdę niesamowitą fabułę, genialnie wykreowała bohaterów, umiejscowiła ich świetnie w czasie. Po prostu nic dodać nic ująć :D Justyna jest bardzo utalentowana! Tu nie ma nudnych dłużących się akcji. Tu jest po protu pełna dynamika, wybuchy emocjonalne, lejąca się krew, śmierć, miłość!! Tu jest wszystko, co czytelnik może pokochać! Autorka po protu przeniosła swoją wyobraźnię na klawiaturę i w to w pełnym wymiarze :D Tworząc niesamowite opowiadanie! Nie ma tu banałów, czy niedopowiedzeń! Tu wszystko ma swój ciąg dalszy, wszystko jest dokładnie przemyślane, zaplanowane :) To po prostu pochłania w całości! Autorka w fenomenalny sposób operuje słowem. Polecam całym sercem Rodzinę Denverów :D To coś więcej niż niesamowita przygoda!
  • Jest to jeden z najlepszy z blogów, jakie kiedykolwiek czytałam. Postacie mają dynamiczne charaktery, akcja jest wartka, a fabuła - klarowna. Jedyny minus to to, że trochę trudno się połapać kto jest kim, podczas czytania (chodzi mi o ludzi z dworu). Także moja ocena to mocne 9,5/10 :D
  • Świetny blog, ciekawa historia wciąga :)
  • Rodzina Denverów - ach... Cudowne dzieło, naprawdę! Lubię główną bohaterkę i styl pisania autorki. Jest lekki i przyjemny w odczycie.
  • Najlepszy blog o wampirach czyli rodzinie , interesująca fabuła i wszystko napisane , wraz z uczuciami bohaterów , troszkę dreszczyku , zabijania i miłości , a także rozczarowań i wyborów
  • Brak słów TO JEST GORSZE OD NARKOTYKÓW W pozytywnym sensie oczywiście Tak to KOCHAM Fabyła wciągająca,idealna,jedna w swoim rodzaju,nic z innych blogów Czysty geniusz Postacie ciekawe i to bardzo Justyna pokazuje dwie strony bohaterów Pozostawia zawsze w niepewności czytelnika pozostawiając niedosyt i wielki szok oraz otwartą koparę na ościesz że aż muchy wlatują do buzi Opisy cały czas poprawia to widać są coraz dłusze Robi mała literówek oraz błędów ortograficznych i interpunkcyjnych Co bardzo cieszy Polecam jak najbardziej ten blog ponieważ wciąga i jest szalenie emocjonujący ( Przepraszam za błędy ortograficzne) ~Denver~
  • Jest świetny, jego autorka wykazuje się duża wyobraźnia i kreatywnoscia w tym opowiadaniu które jest unikatowe i nie powiązane z żadną książką z seri o wampirach :D Choć nie dawno natrafiłam na niego to od razu w jedną noc przeczytałam wszystkie rozdziały (a było ich sporo) Wielki plus dla Justyny jest taki, że dba o swoich czytelników odpisuje zawsze na wszystkie komentarze oraz dodaję często rozdziały. Styl pisania jest bardzo przyjemny nie muliny się w bohaterach i co kiedy się zdarzyło. Jestem na TAK dla tego bloga :D uwielbiam go szczególnie jednego przystojniaka :*
  • Bardzo ciekawy pomysł na opowiadanie o wampirach, trzyma w napięciu, Do tego ładny styl pisania. Polecam! :)
  • Rodzina Denverów to wspaniały blog, kryjący w sobie wiele tajemnic. Autorka ma masę pomysłów na opowiadanie, którymi wciąż mnie zaskakuje. Każdy rozdział zmusza mnie do zadawania pytań. Wspaniale przedstawia bohaterów ( szczególnie Dylana, a przeze wszystkim Demena *-* ) jak i świat. Fantastyka to mój ulubiony gatunek, a Autorka pokazuje mi ten świat, w którym kryje się tyle niebezpieczeństwa. Wampiry, wilkołaki, łowcy... To coś, co kocham całym sercem. W opowiadaniu zawsze pojawia się dreszczyk emocji. Często nie wiem, co Autorka wymyśli. Niemal zawsze mnie zaskakuje ( pozytywnie oczywiście ). Życie bohaterki Lexi nie jest łatwe, gdyż wkroczyła do nieznanego wcześniej świata. Pojawienie się Dylana zmieniło jej życie i wchodząc na bloga wkraczam w tą cudowną historię i wraz z Lexi oczekuję, co przyniesie dzień. Cenię u Autorki jej wyobraźnię. Rodzina Denverów to blog, w którym nigdy nie brakuje emocji i nigdy nie można się nudzić. Polecam opowiadanie wszystkim, którzy go jeszcze nie czytali! Ja je uwielbiam! ♥♥♥ :*** Maggie
  • Jeden z najlepszych


  • Super! Z niecierpliwością zawsze czekam na next. <3
  • Jeden z najlepszych blogów o wampirach, jakie czytałam. Widać, ze autorka przykłada się do tego, co robi, nie pozostawiając bloga 'samemu sobie'. Wszystko jest przemyślane i dopracowane, a bohaterowie - ich przemyślenia, uczucia, wartości - wyczerpująco opisani. Nic tam nie dzieje się przypadkowo, rozdziały czyta się z przyjemnością, lecz kończą się stanowczo za szybko:) Za każdym razem jestem ogromnie szczęśliwa, gdy pojawia się coś nowego, bo naprawdę lubię to opowiadanie i byłoby wielką stratą, by autorka napisała epilog. Bohaterowie mają jeszcze wiele przed sobą i zakończenie tego teraz nie jest dobrym pomysłem... po prostu za szybko, a ja chcę jeszcze i jeszcze <3
  • Blog ciekawy i fajnie pisany. Rozdziały ostatnio pojawiają się raz na tydzień co mnie cieszy. Przyjemnie się czyta. Opowiadanie ciekawe. Choć nie przepadam za parringiem człowiek - wampir muszę przyznać, że to przypadło mi do gustu. Chyba jako pierwsze w takim romansie. Akcja ciekawie się rozkręca ostatnio.
  • Szczerze mówiąc strasznie mi się podoba. Jest pisany z taką lekkością, tak przyjemnie się go czyta, że to straszne. Czasami zdarza się w nim pogubić, ale to rzadka sytuacja. Historia, nie dość, że ciekawa, to jeszcze są tam postacie fantastyczne. Do niedawna tylko wampiry, łowcy, czarownice, ale z biegiem czasu poznajemy inne. To niesamowite! Blog stanowi miłą odskocznię od codzienności. Nie wiem, co bym mogła jeszcze napisać. Postaram się cokolwiek dorzucić, kiedy tylko będę mogła. PS. Przepraszam, że tak bez ładu i składu, ale się śpieszę. :c Buziaki, karmeeleq.
  • Jak dla mnie opowiadanie nie wyróżniające się niczym. Autorka opowiadania wiecznie zmienia postaci główne, co dla mnie jest nie szanowaniem swojej pracy. Treść nie jest zła, a nawet całkiem miło się ją czyta. Jednakże, nie powiedziałabym, że to opowiadanie jest jednym z najlepszych. Jest raczej jednym z tych przeciętnych. Ale nie ma co się przejmować! Ciężka praca popłaca.
  • Bardzo mi się podoba. Jest ciekawe.
  • Kolejny dobry blog - tak naprawdę dobry, bez słodzenia i naciągania faktów! ;)
  • Blog wspaniały! Autorka ma wiele pomysłów na historię, którymi często mnie zaskakuje. Rozdziały zaczynają się spokojnie i często zakańczają w momentach pełnych emocji. Historia jest oryginalna i wciąga. Życie głównej bohaterki Lydii ( Chyba dobrze odmieniłam? Nie jestem dobra w te klocki xD ) jest bardzo zaskakujące i pełne emocji, i wrażeń. Zawsze jak wchodzę na bloga, zastanawiam się, co przytrafi się Lydii. Aż trudno uwierzyć, że jeden, feralny dzień zmienił na zawsze jej życie ( No zazdroszczę jej. Też chcę mieć wampirka przy boku ^-^ ). Przedstawiony świat bardzo mi się podoba. Wampiry, łowcy... To coś dla mnie :3 Często pojawia się ten dreszczyk emocji, a przede wszystkim romansik ( No musiałam o tym wspomnieć! Mój Joseph! xD ). Z całego serducha polecam bloga wszystkim, którzy go nie czytali! ♥♥♥ :*** Maggie
  • Bardzo fajne opowiadanie :3


 Uwaga!
Blogiem miesiąca lipiec zostaje:
Wyników nie mogę niestety na obecną chwilę wstawić, ponieważ portal nie chce dzisiaj ze mną współpracować i nie mam możliwości wykonania zrzutu wyników końcowych. Więc niestety musicie mi uwierzyć.
Maggie serdecznie gratulujemy ponownej wygranej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz