1 sty 2015

2. Wywiad

Bardzo mi miło ogłosić ze blogiem roku 2014 według czytelników zostało opowiadanie 


CM Pattzy gratuluje ! Przerażasz mnie ;p Mam nadzieję, ze nie chcesz objąć miejscówki bloga miesiąca na stałe xd Żartuje oczywiscie :D 
Jak widać CM Pattzy ma stałych czytelników, którzy nie tylko czytają ale i wspierają :)
Jak obiecałam wcześniej: WYWIAD. Może dowiemy się więcej od zwyciężczyni na temat jej samej. Zapraszam do lekturki :)

1. Czy rok 2014 był dla Ciebie udany ?

Szczerze mówiąc— nie wiem. Rok jak rok. Nie odliczam jakoś specjalnie czasu. Jednak myślę, że mogę być zadowolona. Z tego, co osiągnęłam i cieszyć się z nowych rzeczy, których się nauczyłam. Zdałam z matmy (XD). Trochę patetycznie to brzmi, ale właściwie tak jest. Rok jak rok. Taki będzie kolejny, następny, no i tak zawsze.

2. Kim dla Ciebie są czytelnicy ? 

Myślę, że ogromną motywacją. Niezmiernie mi miło jak widzę kogoś, kto jest ze mną od dawna i śledzi moją twórczość długi czas. Uwielbiam odwiedzać swoje stare blogi, które jeszcze są na wp, czy też Onecie. Pisałam tam niekiedy kompletne bzdury, ale miło czytać komentarze od ludzi i z zaskoczeniem spojrzeć na at your command i zauważyć, że ta osoba nadal śledzi moje opowiadania! Nie mogę jednak zapomnieć o nowych duszyczkach, które zawitały w moich progach. Doceniam wszystkich czytelników, a najbardziej uwielbiam tych, którzy zostawiają po sobie jakiś ślad, na przykład w postaci komentarza. 

3. Jaki jest twój sposób na pozbycie się braku weny ?

Niestety, nie mam takiego sposobu, choć bardzo bym chciała. Zazwyczaj słucham wtedy muzyki, czytam różne książki. Nie zawsze to pomaga. Muszę to przeczekać i uzbroić się w cierpliwość. Wtedy blog podupada, bo rozdziału nie ma miesiąc, czy dwa. I jestem wtedy okropnie na siebie zła, ale nie mogę nic z tym zrobić. Wolę przez dwa miesiące nic nie napisać, niż opublikować jakiś chłam. 

4. Co twoim zdaniem najtrudniejsze jest w pisaniu opowiadań ?

Pomysł i kompletne zrealizowanie idei. Czasami mam tak, że nie wiem o czym pisać, bo mam
miliony koncepcji, ale nie zawsze udaje mi się to w stu procentach przelać na papier, bo… bo tak i już. Pracuję jednak nad tym. Myślałam też na rozpiską tego, co chcę zrealizować w danym rozdziale. Jednak taki harmonogram też nie jest łatwy do stworzenia. 

5. Co poradziłabyś osobie, która zaczyna pisać bloga ?

Przede wszystkim, początkowy blogger musi być zdecydowany. Ile razy trafiam na blog i myślę sobie: „O ja, jak ta historia fajnie się zapowiada!”, dodaję blożka to polecanych, a potem boom! Po miesiącu wchodzę na stronę i wita mnie białe tło z ikonką blogspota i informacja, że blog został usunięty.
 
6. Co sądzisz o tym jak jest przedstawiany współczesny wampir ? Czy nie jest zbyt łagodny ?

Współczesny wampir. Myślę, że każdy postrzega to słowo inaczej. Dla niektórych, którzy kompletnie nie interesują się literaturą młodzieżową wampir będzie potworem z legend i zazwyczaj,takim ludkom, będzie kojarzył się z Draculą. Klasyka. Sama czytałam i polecam. Dla młodszego pokolenia jest to Edward, Ian, Stefan i inne sławne, przystojne wampiry. Przedstawiany jest tak, jak chcą tego autorzy i jak widać, takie łagodne wampirki świetnie się w naszych czasach zaklimatyzowały. A ludzie biją za to fortunę XD Jak kto lubi, kto co lubi. 

7. Co wybierasz Pamiętniki Wampirów v Zmierzch ?

Zdecydowanie Zmierzch. Przede wszystkim dlatego, że saga jest dla mnie bardzo ważna i wiele zmieniła w moim życiu. Już nie raz pisałam, że przeczytałam historię Belli i Edwarda, gdy zaczęłam chorować, a potem miało to skutki w moim życiu. Pozytywne, jak widać. 

8. Jakie masz postanowienia na nowy 2015 rok, może któreś dotyczą opowiadań ?

Postanowiłam, że już więcej nie zaniedbam tak AYC. Duża przerwa na blogu była spowodowana małą kradzieżą, jaka zaszła, ale… To już, mam nadzieję, przeszłość i więcej takie coś się nie wydarzy. Planuję także założyć bloga, który będzie zawierał moje autorskie opowiadanie, z moimi postaciami. To duży krok naprzód. Jednak nie myślcie, że zrezygnuję z zmierzchowych opowiadań, o nie. Po AYC będzie coś na pewno. Bella i Edward, w wampirzej, czy też nie postaci — to już część mnie i chyba nie potrafiłabym bez tego żyć. 

I co o tym sądzicie ? Podoba wam się wywiad ? Piszcie w komentarzach
Pozdrawiam i do zobaczenia
Tonks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz