29 lis 2014

Podsumowanie miesiaca listopad !

Witajcie! Nie daję rady, nie mam siły prowadzić katalogu, ale mimo to wstawiłam podsumowanie miesiąca. Nie wiem, ale ta zima na mnie tak działa [szkoła przede wszystkim], że nie mam na nic ochoty. Więc gdy byłby ktoś chętny do pomocy. Nie chcę na nikogo zrzucać całej pracy, ale np. zajmowanie się zgłoszeniami czy zakładką współpraca, bo narobił się w niej wielki bałagan i nie mam kiedy się tym zająć, byłabym wdzięczna. Ale dosyć narzekania. Przechodzę do podsumowania. 

W tym miesiącu został rozstrzygnięty konkurs na najlepsze opowiadanie. Wygrała Nessa. Gratuluję! Wkrótce ukaże się wywiad, ale oczywiście na to też brakuje czasu...

Ilość blogów dodanych w miesiącu listopad: 6
Ilość blogów dodanych od założenia Katalogu: 39
 Trwające: 33
 Zawieszone: 6
Usunięte:0

Najstarszy blog :
Untypical Love Story
Autor: Nessa

Najmłodszy blog:
Autor: Agness

Najchętniej odwiedzany blog:
Autor: CM Pattzy 

Najczęściej dodawane nowe rozdziały są na blogu:
Autor:Nessa

Autorka posiadająca najwięcej blogów:
Autor: Soul [ 9 blogów ]

Kategoria mająca najwięcej opowiadań:
TVD

Para występująca najczęściej w opowiadaniach:
Bella & Edward

Osoba występująca najczęściej w opowiadaniach:
Bella Swan

Najwięcej wyświetleń Katalogu w miesiącu listopad było: 
dnia 15.11.2014
Liczba wyświetleń: 355


Kategorie

50 Shades Of Grey (1)
Autorskie (4)
Inne -FF (3)
Po zmierzchu. (2)
Supernatural (1)
Teen Wolf (1)
TO (3)
TVD (19)
Volturi (2)
Zmierzchowe (11)
Pary

Bella & Edward (8)
Dealena (1)
Delena (2)
Dramione (1)
Klaroline (3)
Robsten (1)
Stelena (1)

Osoby

Alec Volturi (1)
Ashley Greene (1)
Bella Swan (10)
Candice Accola (1)
Caroline Forbes (8)
Colton Haynes (1)
Damon Salvatore (6)
Dean Winchester (1)
Douglas Booth (1)
Draco Malfoy (1)
Edward Cullen (9)
Elena Gilbert (4)
Elijah Mikaelson (2)
Hermiona Granger (1)
Jane Volturi (1)
Justin Bieber (2)
Katerina Petrova (3)
Klaus Mikaelson (8)
Kol Mikaelson (1)
Kristen Stewart (1)
Michael Trevino (1)
Nina Dobrev (2)
Renesmee Cullen (2)
Robert Pattinson (1)
Stefan Salvatore (3)

Zaponiałam o czymś, miałam takie wrażenie. Jaki blog jest blogiem Listopada.
Oto odpowiedź:


Życie jest podłe, pamiętaj dziecko. Nie trzeba umrzeć, aby przeżyć piekło
 Autor: CM Pattzy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz