1 kwi 2017

Podsumowanie miesiąca: marzec

(c) Mrs. Punk
Dzień dobry w to słoneczne popołudnie!
Mam nadzieję, że humory dopisują u Was, tak jak u mnie. Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale obiecuję poprawę. Zaplanowałam troszkę na najbliższy czas, więc zapraszam!


Stan spisu:

  • poprzednie podsumowanie: 01.03 - 79
  • dodanych blogów: 0
  • usuniętych blogów: 7
  • na dzień dzisiejszy: 72
  • trwające: 55
  • zawieszone: 8
  • zakończone: 9 

Katalog: Wiem, że długo nie pojawia się wywiad z Nessą, jednak obawiam się, że może to jeszcze trochę potrwać. Jane, która miała się tym zająć, nie odpowiada na moje wiadomości, więc wychodzi na to, że sama się tym zajmę. Mam nadzieję, że poczekacie jeszcze trochę :)

Jeśli chodzi o poruszone przeze mnie propozycje powrotu do dawniej przeprowadzanych cyklicznie konkursów... Myślę, że minęło tyle czasu, że można spróbować do tego wrócić, dlatego... Z racji zakończonego właśnie pierwszego kwartału roku 2017 zapraszam do zgłaszania opowiadań do konkursu na blog kwartału TUTAJ. Macie czas do końca kwietnia! Może od maja wrócimy też do People, who reas say, co Wy na to? I może wkrótce uda się wystartować z czymś nowym -  mam nadzieję, że wraz z coraz to cieplejszymi dniami uda się nam rozruszać nasz Katalog :)

Zakręcona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz