1 lis 2016

Podsumowanie miesiąca: październik


Witam wszystkich na podsumowaniu października!
Przyznam, że jestem tak bardzo zabiegana, że przez ostatnie dwa tygodnie nie miałam czasu nawet tutaj zajrzeć, za co najmocniej Was przepraszam :( Szczególnie tych, którzy musieli czekać na odpowiedzi do zgłoszeń itp. Dzisiaj na wszystko postaram się odpowiedzieć. Zapraszam do lektury, chociaż notka dzisiaj krótka.

Stan spisu:


  • poprzednie podsumowanie: 01.10 - 72
  • dodanych blogów: 2
  • usuniętych blogów: 0
  • na dzień dzisiejszy: 74
  • trwające: 72
  • zawieszone: 2
  • usunięte: 0 

W tym miesiącu za wiele się nie wydarzyło, zawaliłam też sprawę z wywiadami, przyznaję się do tego bez bicia, naprawdę. Wiem, że obiecywałam więcej wywiadów, jednakże niestety trudno znaleźć mi teraz odpowiednio dużo czasu, aby takowy przeprowadzić. A niektórzy wiedzą, ile czasu to zajmuje. Niemniej dlatego też cieszą mnie pozytywne opinie, z którymi spotkał się ostatni wywiad z Nessą (gdyby ktoś jeszcze nie czytał, zapraszam TUTAJ). Może w najbliższym czasie uda mi się znaleźć trochę czasu, trzymajcie za mnie kciuki.
Zdaję sobie sprawę z tego, że Katalog trochę podumarł, niemniej niestety, ale aktywność ostatnio spadła. Z racji powoli zbliżających się świąt chciałabym zorganizować małą akcję, ale zobaczymy, co z tego wyjdzie. Szczegóły postaram się podać wkrótce. Bądźcie cierpliwi :)

Z mojej strony na dzisiaj to tyle. 
Pozdrawiam cieplutko,
Zakręcona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz