1 paź 2016

Podsumowanie miesiąca: wrzesień


Witam!
Dzisiaj przyszła pora na podsumowanie września. Już na wstępie uprzedzam, że niestety, ale nie mam za dobrych wiadomości -  jak dla mnie to one wcale nie są dobre. Ale wszystko po kolei:

Stan spisu:

  • poprzednie podsumowanie: 01.09 - 71
  • dodanych blogów: 1
  • usuniętych blogów: 0
  • na dzień dzisiejszy: 72
  • trwające: 70
  • zawieszone: 2
  • usunięte: 0  


Konkursy: W ostatnim czasie organizowaliśmy 2 konkursy i plebiscyt, ostatecznie doszło do zakończenia tylko tego ostatniego. Do konkursu urodzinowego nie otrzymałam ani jednego zgłoszenia, a pracę do "Wampira" nadesłała tylko jedna osoba. Nie wiem, czy to wina za krótkiego czasu (chociaż przy konkursie na opowiadanie był zdecydowanie dłuższy niż zwykle) czy nieodpowiedniego tematu. Jako, że nikt nie zgłosił potrzeby przedłużania termin nadsyłania prac stwierdziłam, że oba konkursy zostaną rozwiązane. A szkoda pracy, którą dostałam. 
Nie wiem, czy zawaliłam tutaj ja, jako organizatorka - im bardziej się zastanawiam nad tym wszystkim, tym bardziej się gubię, tym bardziej, że to już drugi i trzeci z kolei konkurs, który nie wypalił. 

Przejdę do tej przyjemniejszej części, czyli ogłoszenia wyników plebiscytu. Wstawiam tylko tych autorów, na których zagłosował ktokolwiek, z całościowymi wynikami można się zapoznać TUTAJ. Przyznam, że 29 osób jak na półtora miesiąca głosowania to malutko. Odnoszę wrażenie, że katalog jest tylko bo jest, a jakiekolwiek inicjatywy spotykają się z brakiem odzewu, a jak ten jest, to znikomy. Jeśli jestem w błędzie, to mnie z niego wyprowadźcie. Ale przechodzę do meritum: 


Nessie oczywiście serdecznie gratuluję! Jak tylko będę miała wizję naszej rozmowy, od razu się z Tobą skontaktuję. Przyznam, że mam teraz nie lada orzech do zgryzienia - jak tu znaleźć pytania, na które jeszcze nie odpowiadałaś? 

Cóż, z mojej strony to tyle. 
Mam nadzieję, że nie poczuliście się za bardzo dotknięci moim 
wywodem, jednak niestety, ale takie są fakty.
Pozdrawiam,
Zakręcona

1 komentarz:

  1. Hej! Pisze ten komentarz, aby w czymś Cie uświadomić. Sprawa wygląda tak, że ludzie bardzo lubią brać, ale niekoniecznie dawać coś w zamian. Dlatego wszelka inicjatywa od Ciebie i reszty załogi spotyka się z brakiem odzewu. Ludzie wiedzą o Katalogu, używają go w pewien sposób do wypromowania swoich blogów, ale niekoniecznie czują się zobowiązani do angażowania sie w konkursy i tym podobne.
    Drugą sprawą jest brak czasu. Przyznasz, że duża ilość blogów zwyczajnie wymarła.
    Do czego zmierzam? Twoja praca JEST doceniana, po prostu nikt nie poczuwa sie do pisania prac na konkurs itd. bo era blogspota dobiega końca.
    Ależ to zabrzmiało dramatycznie - wybacz :D
    Dziękuje tym, którzy zagłosowali na mnie w tym plebiscycie, bo 4 glosy na 29 to całkiem sporo, prawda? Zwłaszcza, że moja aktywność tutaj w ostatnim czasie sięgała zera. Milo mi ;)
    Życzę Wam cierpliwości! I weny twórczej, bo Katalog jest jedyny w swoim rodzaju i szkoda byłoby gdyby umarł, jak reszta stron tego rodzaju...
    Pozdrawiam i całuje Was wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń