27 lip 2016

Konkurs!

http://konkurskataloguopowiadanowampirach.blogspot.com

Tak, tak, dobrze widzicie. W końcu udało mi się znaleźć czas, żeby wszystko dopracować i mogę Wam przedstawić efekty mojej pracy - Katalog Opowiadań O Wampirach ma zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych do wzięcia udziału w najnowszym, organizowanym przez nas konkursie!

Na czym polega?

Otóż należy napisać opowiadanie, w którym zostanie zawarty motyw wampirów. Jako że ostatni konkurs nie wypalił postanowiłam tym razem nie narzucać nic odnośnie fabuły oprócz właśnie wątku wampira, tak jak miało to miejsce przy pierwszym konkursie, którego nadzorem zajmowała się jeszcze Luna. Mam nadzieje, że zachęci to Was do wzięcia udziału w konkursie ;) 

Do kiedy można nadsyłać prace? 

Tym razem termin znacznie dłuższy niż zazwyczaj - czas na przysyłanie opowiadań upłynie 27 września. Dzień później zostaną opublikowane nadesłane prace i będzie można głosować na najlepszą z nich. 

Regulamin konkursu wraz z całym harmonogramem, formularzem i wszystkimi innymi wymaganiami znajdziecie na specjalnej podstronie konkursu, na którą dostaniecie się klikając na obrazek na samym początku posta czy ten znajdujący się w kolumnie bocznej. 

W razie jakichkolwiek pytań piszcie, bo mogłam oczywiście o czymś zapomnieć. W końcu każdy jest człowiekiem i może się pomylić.

Pozdrawiam,
Zakręcona

5 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, odkąd brałam udział w pierwszym, tak czekałam na kolejny konkurs u Was. Więc bardzo możliwe, że jak nie zapomnę, to prześlę pracę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy można wziąć udział w konkursie, jeśli nie jest się związanym z tym katalogiem?

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że można, konkurs jest dla wszystkich 😊 Jeśli masz swojego bloga, wystarczy, ze dodasz na nim link do naszego katalogu, a jeśli nie masz bloga to po prostu wysyłasz opowiadanie z formularzem. Wszystko jest w regulaminie konkursu na jego podstronie, na którą się przeniesiesz po kliknięciu obrazka z góry posta 😄
    Również pozdrawiam,
    Zakręcona

    OdpowiedzUsuń