26 lip 2016

38. Organizacyjne

Witam!

Dzisiaj przybywam do Was z kilkoma sprawami odnośnie katalogu. Trochę się przez ostatnie dni zmieniło i, chcąc wszystko uporządkować, przedstawię Wam wszystkie zmiany, które tutaj zaszły. 

  1. W bocznej kolumnie ponownie pojawił się tekst powitalny, a przy harmonogramie postów od teraz (w miarę możliwości oczywiście), będą umieszczane daty najbliższych postów z danej kategorii.
  2. Ogłoszenia w ramach współpracy od tej pory będą umieszczone w ruchomym banerze
    w kolumnie bocznej. Teraz nie będą zajmowały tyle miejsca, co wcześniej. I nie przejmujcie się tym, jeśli na początku, przy ładowaniu strony gadżet wjeżdża na inne rzeczy  - po całkowitym załadowaniu strony wszystko się normuje. 
  3. Z załogi odeszła Wiktoria Bugno, a Maggie zrezygnowała z prowadzenia wywiadów i poradnika. Od teraz współpracą i wywiadami zajmuję się ja, a poradnikiem Nessa. Na razie będziemy we trzy, jednak, prawdopodobnie od września ponownie uruchomię nabór do załogi.
  4. W kwestii wywiadów. Postanowiłam, że nie będzie teraz ankiet, w których będą wybierane osoby. Wzięłam pod uwagę opinie, które docierają do mnie do mnie od dosyć dawna i będę wybierała losowe osoby. Myślę, że jest to dobre rozwiązanie i może zapewni nam płynność. Niedługo powinnam kogoś wybrać i może za jakiś czas ukaże się pierwszy wywiad :)
  5. W kolumnie bocznej pojawiła się pewna data... Otóż  w końcu udało mi się znaleźć wystarczająco dużo czasu, żeby dopracować wszystkie szczegóły i od jutra ruszy kolejny konkurs :) Temat będzie zupełnie dowolny... Zresztą, wszystkiego dowiecie się jutro. Serdecznie zapraszam :)

Cóż, to chyba by było na tyle, jeśli chodzi o sprawy organizacyjne, mam nadzieję, że niczego nie pominęłam. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało.
Pozdrawiam,
Zakręcona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz