25 gru 2015

28. Organizacyjne

Dzisiaj przybywam z wynikami ankiety, w której można było głosować na osobę, z którą chcielibyście przeczytać najbliższy wywiad. Otóż wyniki przedstawiają się następująco:

Jako, że doszło do remisu, postanowiłam nie przedłużać ponownie całej procedury wybierania jednej osoby o kolejny tydzień, więc przeprowadzimy wywiad zarówno z Madzialeną Xoxo, jak i Sight. Z obiema autorkami skontaktujemy się w najbliższym czasie w celu uzgodnienia wszystkich szczegółów.
Korzystając z okazji chciałabym życzyć w imieniu całej załogi Katalogu Opowiadań o Wampirach wszystkim obserwatorom Wesołych Świąt, spędzonych w rodzinnej atmosferze, żeby były wyjątkowe i niezapomniane. Mam nadzieję, że prezenty były udane :) Mam nadzieję także, że wybaczycie, iż dopiero dzisiaj życzenia, ale wczoraj była Wigilia i szał przygotować i mi się udzielił... Także, ten... Nie jestem dobra w składaniu życzeń, więc jeszcze raz, Wesołych Świąt!

Zakręcona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz