29 cze 2015

Wyniki konkursu!


 (c) Yassmine z terriblecrash.blogspot.com

Jako, że wczoraj zakończyło się głosowanie na opowiadania biorące udział w konkursie dzisiaj przedstawiam Wam długo oczekiwane (nie tylko przez osoby biorące udział w konkursie) wyniki konkursu pt. "Wampirza czy człowiecza zbrodnia?" organizowanego przez Katalog Opowiadań O Wampirach!

Może przedłużę na razie ten najważniejszy moment, chcąc jeszcze raz podziękować uczestnikom za chęć wzięcia udziału w naszym konkursie! Mam nadzieję, że może jeszcze będziemy miały okazję się spotkać przy organizacji następnych.

Najpierw przedstawię wszystkim pozostawione opinie o pracach walczących o miano zwycięzcy naszego konkursu:

Krew Manhattanu

Najlepszy! Tyle się dzieje! Aż chciałabym przeczytać ciąg dalszy tej twórczości!

Nasza wspólna zbrodnia

  • Moje ulubione <3
  • Mega słodkie. Szczególnie ten moment, w którym Axette zamienia się w żywe tornado. Bohaterowie mają też śliczne imiona <3
  • Ciekawe, ciekawe 
Znajdź mnie, R

  •  Trochę przydługie i nudnawe choć może być
My happiness built on the misfortunes of others

  • Nikt nie zostawił opinii

Teraz czas na punktację. Jak zdążycie zauważyć, dwa najwyżej oceniane opowiadania wcale nie różniły się za bardzo liczbą otrzymanych od was punktów:
Krew Manhattanu: 3040 pkt
My happiness built on the misfortunes of others: 1550 pkt
Nasza wspołna zbrodnia: 2890 pkt
Znajdź mnie, R: 1560 pkt
Tutaj zostawiam zrzut z podsumowania punktów, żeby nikt nie miał jakichkolwiek wątpliwości. Wyniki liczyłam sama, kilkakrotnie i mam nadzieję, że się nie pomyliłam:

To teraz przejdziemy do... ogłoszenia wyników. Niezmiernie miło jest mi przedstawić klasyfikację i autorki poszczególnych opowiadań:
I miejsce: #Aleksandre z opowiadaniem Krew Manhattanu
II miejsce: Kitty z opowiadaniem Nasza wspólna zbrodnia
II miejsce: Charlie Eileen z opowiadaniem Znajdź mnie, R.
IV miejsce: Angelika Angela z opowiadaniem My happiness built on the misfortunes of others.
Ktoś niedawno prosił o ujawnienie bloga autorki opowiadania My happiness built on the misfortunes of others. Teraz spełniam tą prośbę, jednak doszłam do wniosku, że zostawię od razu linki do opowiadań wszystkich uczestniczek. Mam nadzieję, że nie będą miały mi tego za złe:
#Aleksandre:

Kitty :

Charlie Eileen:

Angelika Angela:

Gratuluję wszystkim uczestniczkom! Z #Aleksandre w najbliższym czasie skontaktuje się Dora w celu przeprowadzenia wywiadu oraz uzgodnienia kwestii związanej ze zwiastunem, którego wykonanie także jest nagrodą w naszym konkursie. Blogi #Aleksandre będą też widniały w kolumnie bocznej przez okres dwóch miesięcy.
Dziękuję za uwagę i do napisania w podsumowaniu miesiąca, które ukaże się już w czwartek!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz