2 lis 2014

[10] Nowe rozdziały 26.10-02.11


W minionym tygodniu rozdziały pojawiły się na:

Rodzina Denverów
Rozdział 13
Zaatakowałem wilkołaki bez żadnych przymuszeń ciała. Zaskoczyłem ich szybkimi ruchami, po czym jednym mocnym ciosem w żebra załatwiłem na chwilę Chrisa. Sam obnażył kły i rzucił się na mnie. Złapałem go za pysk i uderzyłem pięścią w jego duży łeb.
Nim zdążyli się podnieść podszedłem szybko do Lexi i złapałem ją za ramię. Zacząłem ją ciągnąć za sobą w głąb lasu.
- Musiałeś ich krzywdzić? - warknęła.
- Czy musiałem ich krzywdzić? - odpowiedziałem z ironią. - Rzucili się na nas. Nic im nie będzie a my zyskamy trochę czasu.
- Zabiją cię? - zapytała.
- Bardziej boje się siebie samego niż zmutowanych psów - warknąłem.
- To boli! - wyrwała się.

 "Zapamiętaj, jutra nie będzie. Liczy się teraz, więc dziś nie gubimy chwil."
wander-in-the-mist.blogspot.com
Rozdział 2
" [...] Znałam już Jaspera szmat czasu i widziałam, jak on od zawsze był ślepo oddany Alice. Ona była jego boginią i nigdy nie spojrzał na żadną inną dziewczynę niż ona. Zazdrościłam tej dwójce wytrwałości. Pomimo praktycznie ciągłego życia na odległość i rzadkich wizyt, cały czas ich uczucie trwało i oboje kochali się tak samo, jak kochali się na samym początku ich znajomości. A znali się już od prawie siedem lat... Szmat czasu, prawda? A oni nadal ze sobą byli. Pomimo tych wszystkich kłótni i sporów, jakie między nimi występowały w przeszłości. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz