24 sie 2014

[01] Nowe rozdziały 17.08 - 24.08

W minionym tygodniu rozdziały pojawiły się na:

I cant`t leave it all behind.
I have to stand up to be stronger  
Rozdział 10: 
Odwzajemniłam gest i podeszłam do niego, po czym wyciągnęłam go z łóżeczka i wzięłam w objęcia.
- Dzień dobry, słoneczko. Jak się spało?- spytałam.
- Dobrze. Ale śniła mi się ta pani, którą spotkaliśmy w parku... Mamo, a kim ona jest?- spytał, patrząc na mnie. Nie sądziłam, że Rosalie może znaleźć się w snach mojego dziecka... On widział ją przecież na oczy tylko raz w życiu.
  
Hybrid Diaries 
Rozdział 4:
Jak już wspominałem, nazywam się Thomas Swan i mieszkam w Charlotte. Na pierwszy rzut oka, wyglądam jak prowizoryczny, normalny człowiek. Jednak jestem przedstawicielem zupełnie ... innego gatunku. Tak bym to objaśnił.
  
Każdy z nas popełnia błędy 
Rozdział 1:
W życiu nadchodzi w końcu taki czas, gdy wszystko nagle zwalnia. Dostrzega się wtedy więcej niż wcześniej. Dochodzą nieznane uczucia, które wydawały się takie błahe. Zwykłe. Takie ... ludzkie.
To wszystko jest inne ... nowe. Emocje, które odczuwam, są dwa razy silniejsze. Moje ciało reaguje tak ludzko. Każdy ruch, gest czy słowo, jest przepełnione nowymi doświadczeniami.

Od autorki Katalogu:

Witajcie kochani. 
[ Sygnaturka jest mojego wykonania ]
Chciałabym przypomnieć, aby blogi które zgłosiły się do nas, informowały o nowych rozdziałach na swoich blogach. Teraz mogę zajrzeć i zobaczyć które opowiadania dodały nowe rozdziały ale w przyszłości  jeśli dołączy więcej blogów wtedy nie będę w stanie. 
Okej. Najgorsze mam za sobą. Teraz przejdę do innej sprawy.
 Jak widzicie Katalog rozkręca się. Nie długo będzie koniec sierpnia. dlatego mam małą sondę. Wybierzmy Blog miesiąca sierpień. Głosowanie będzie trwało do 31 sierpnia. A wyniki i podsumowanie sierpnia ukaże się 1 września (okropna data) Głosować może każdy. Zapraszam serdecznie !

http://www.interankiety.pl/interankieta/120183b6cd8964de1bd0d5e1ecab38cd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz